امیرعباسامیرعباس، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

امیرعباس رشبری

کوچیک شما امیرعباس ام

1393/2/29 11:53
نویسنده : مامانی
722 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام علیکم

بنده امیرعباس رشبری ام از اینکه وقت گذاشتید اومدید تو وبلاگ من ازتون کمال تشکر رو دارم

من شش دی ماه 92 تو بیمارستان زکریای تبریز به این دنیا قدم گذاشتم اولش اصلا خوشم نیومد تو دلم گفتم واه واه چه دنیای عجیبیه!!!!!!!

همه میخواستن چشم هام رو باز کنم به لجم افتاد باز نکردم ولی وقتی یواشکی یه گوشه چشمی به دور و برم نگاه کردم و کس و کارم رو دیدم به این دنیا دل بستم!!!....

 

 

                  

 اینم یک نقاشی از سیمای بنده توسط یک نقاش حرفه ای

          

               

 

                                   

 

                          

                          

                

              

               

                  

                

 

                 

 

 

 

 ببین تو رو خدا تو عکس پایین من رو به چه کارهایی وا میدارن:

لباس عروسک رو درآوردن به من گفتن بپوش عکس بندازیم

              

               

 

 

       

          

           

 

 دست مامان به به ام درد نکنه من رو برد حموم این ها هم عکس های بعد از حمام کردن بنده هست

بعد از این که لباس هام رو پوشیدم خوابم برد

این آقا پدر بنده هست خیلی دوستم داره قربونش برمخیال باطل

 

حاجی بابا و آنا رفته بودن مشهد این رو از اونجا واسم سوغات آوردن

حاجی بابا و آنا دستتون دردنکنه دوستتون دارم

   

و عکس یادگاری من  با دخترخاله و پسرخاله

حالا یه سولپیرایز دارم این عکس بچگیه بابای منه:

 

خداحافظ عزیزان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)