امیرعباسامیرعباس، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

امیرعباس رشبری

سفر زیارتی قم

1393/3/6 23:08
نویسنده : مامانی
732 بازدید
اشتراک گذاری


به تازگی بهم چپان چپان و دست بده یاد میدن ولی بیچاره ها امروز یاد میدن قشنگ یاد میگیرم فرداش فراموش میکنم باز روز از نو روزی از نو
حالا دیگه مجلس گردون محافل ها خودمم گاهی با خنده های مسخره کننده و گاهی با اداهای شیطنتی همه رو به خودم جذب میکنم و میخندونم

                                     

هرجا که من باشم اونجا خنده بازاره

               

نوروز امسال به اتفاق خانواده رفتیم قم

این اولین مسافرت و اولین زیارت بنده بود قم شهر مذهبی و خوبیه به برکت خانم معصومه خانواده من هر سال عید میرن اونجا

من که اولین بارم بود رفتم چون هنوز خیلی کوچیکم  صد در صد خاطره های مسافرتم یادم میره ولی انشالله خدا قسمت کنه زود زود بریم زیارت

چون ایام فاطمیه بود ما هم همراه دستجات حسینی میرفتیم حرم

میگن حرم  حضرت معصومه تو ایام شهادت خانوم فاطمه زهرا صفای زیادی داره

 

                                 

عمو مهدیمه تو این سفر خیلی زحمتم رو کشید

پسندها (2)

نظرات (0)